loading...
shakibonline
ناهید بازدید : 87 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

پاورپوینت نیروی کار فناوری اطلاعات

جوامع اطلاعاتی مبتنی بر عنصر دانایی و دانش هستند لذا نیروی انسانی به عنوان سرچشمه مغز افزاری ، مهم ترین رکن جنین جوامعی محسوب می شود ورود موفق به عصر اطلاعات لازمه آشنایی و استفاده صحیح از فناوری اطلاعات می باشد و آن نیز بدون توجه به تدارکم زیر ساخت انسانی مناسب امری محال محسوب می گردد بنابراین ضروری است تا کشورها برای نیل به اهداف خود در کنار منا

دانلود پاورپوینت نیروی کار فناوری اطلاعات

نیروی کار فناوری اطلاعات 
پاورپوینت نیروی کار فناوری اطلاعات 
پاورپوینت فصل نهم
IT workforce
کارگر اطلاعاتی
پورات
توسعه فناوری اطلاعات
دسته بندی مهندسی فناوری اطلاعات
فرمت فایل pptx
حجم فایل 264 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

نیروی کار فناوری اطلاعات

تعریف دقیق کارگر اطلاعاتی چیست ؟ نیروی کار فناوری اطلاعات از چه ویژگی هایی برخوردار است ؟ مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات چه مشاغلی هستند و چگونه طبقه بندی می شوند ؟

پاسخ به این گونه سوالات مقدمه هر گونه برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات است . تعاریف مختلفی از نیروی کار فناوری اطلاعات وجود دارد که ذیلا برخی از آنها ارائه می گردد.

تعریف اول : « پورات » کارگران اطلاعاتی را به صورت ذیل تعریف می کند :

« کارگران اطلاعاتی فقط کسانی نیستند که با ماشین ها و فناوری های اطلاعاتی کار می کنند بلکه همه کسانی هستند که در امر تولید ، توزیع ، هماهنگی و پردازش دانش فعالیت دارند » .

همانطور که ملاحظه می شود این تعریف بسیار گسترده بوده و شامل بسیاری از مشاغل از جمله: روان پزشکان ، معماران و فروشندگان نیز خواهد بود.

تعریف دوم : انجمن فناوری اطلاعات آمریکا زمینه های کاری IT را در محدوده مطالعه ، طراحی ، توسعه ، پیاده سازی ، مدیریت و پشتیبانی از سیستم های مبتنی بر کامپیوتر تعریف می کند.

تعریف سوم : کمیته دولتی فناوری اطلاعات ایالت ویرجینیا در آمریکا تعریف ذیل را ارائه می کند.

« یک شغل IT در رابطه با ایجاد، ذخیره سازی ، تبادل و یا استفاده از اطلاعات به کمک ادوات فناوری بوده و به صورت مشخص مشاغلی را در بر می گیرد که نیازمند طراحی و توسعه نرم افزار و سیستم های سخت افزاری ، پشتیبانی فنی کامپیوتر و سیستم های جانبی ، تولید و مدیریت سیستم های شبکه ای و پایگاه های اطلاعاتی است » .

تعریف چهارم : وزارت تجارت آمریکا ، که چندین گزارش مختلف را در رابطه با نیروی کار IT  ارائه کرده است دو تعریف مستقل را برای نیروی کار اصلی IT و مشاغل مرتبط با IT مطرح می کند که ذیلا آمده است :

نیروی کار اصلی فناوری اطلاعات

نیروی کار اصلی اطلاعات به مشاغلی باز می گردد که در توسعه فناوری اطلاعات مهم وبده و در مرکز تنگناها یا کمبودهای مهارتی IT قرار دارند و شامل چهار حرفه : دانشمندان کامپیوتر ، مهندسین کامپیوتر ، تحلیلگران سیستم و برنامه نویسان کامپیوتر هستند.توصیفی از این حرف ذیلا آمده است :

دانلود پاورپوینت نیروی کار فناوری اطلاعات

ناهید بازدید : 81 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی دارای منابع کامل فارسی و انگلیسی دارای رفرنس دهی استاندارد کاملترین در سطح اینترنت گارانتی بازگشت وجه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی
خودکارآمدی
مبانی نظری خودکارآمدی
پیشینه تحقیق خودکارآمدی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 29 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت.
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.
  • تعداد صفحات : 31
  • فرمت فایل : ِDoc

بخشی از متن :

خودکارآمدی عمده ترین و اصلی ترین مکانیسم در کارکرد شناختی انسان به شمار می رود و عبارت است از باور های افراد در مورد لیاقت هایشان جهت اعمال کنترل روی حوادث موثر زندگی (بندورا، 1992). در چهار چوب نظریه خودکارآمدی بندورا چنین عنوان می شود که افراد دارای باورهای قوی در مورد توانایی های خود نسبت به افرادی که در مورد توانایی های خود تردید دارند ، در انجام تکالیف کوشش و پافشاری می کنند و در نتیجه عملکرد آن ها در انجام تکالیف بهتر است . عوامل بسیاری در شکل گیری عوامل انگیزش و شناختی نقش دارند.

باور های خودکارآمدی زمینه ی تازه ی در پژوهش های روان شناختی ایجاد کرده است. هر پژوهشی در این زمینه می تواند جنبه اکتشافی داشته باشد و به شناخت ماهیت و کنش وری آن کمک کند . از لحاظ علمی با توجه به اثرات گسترده امید با باورهای خودکار آمدی تا حدودی اهمیت چنین پژوهشی را نمایان می سازد.

خودکارآمدی ، یکی از مفاهیم مورد تاکید در نظریه های یادگیری است . خودکارآمدی (به قضاوت فرد در مورد توانایی های خود برای انجام موفقّیت آمیز یک تکلیف یا کار) گفته می شود . (وولفلک،2004) تئوری خودکار آمدی بندورا، به نقش اعتماد و اطمینان و عزت نفس فرد نسبت به توانایی هایش در انجام رفتار خواسته شده از وی تاکید دارد.(بندورا و آدامز 2002) باورهای خودکارآمدی تعیین می کند که افراد تا چه اندازه برای فعالیت خود انرژی صرف می کنند و تا چه میزان در برابر موانع مقاومت می نمایند.(پاجارس و شانک،2001) خودکارآمدی بر رفتار فرد بسیار تاثیر گذار است . به عنوان مثال ، دانش آموز دارای خودکارآمدی سطح پایین ممکن است حتی برای یک امتحان خودش را آماده نکند ، زیرا فکر می کند که هر اندازه زحمت بکشد ، فایده ای نخواهد داشت.(سانتروک2004).

..........................

.............

.....

منابع

    عبدالهی، بیژن. (1385). نقش خودکارآمدی در توانمند سازی کارکنان. تدبیر، شماره 168: 40-35.

سیف، علی اکبر. (1392). تغییر رفتار و رفتار درمانی نظریه ها و روش ها. تهران: نشر دوران.

محمد خانی، پروانه. (1380). منابع استرس شغلی در گروهی از پرسنل سازمان بهزیستی در ایران. مجله توانبخشی، شماره 1 ،دوره 1: 11-1.

حمیدی پور، رحیم. (1383). رابطه جو مدرسه با کارآمدی شخصی مشاور مدرسه. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم.

میر سمیعی، مرضیه. (1385). بررسی بین خودکارآمدی، حمایت اجتماعی و اضطراب امتحان با سلامت روان دانشجویان پسر و دختر دانشگاه علامه طباطبایی. پایان نامه کارشناسی ارشد, دانشگاه علامه طباطبایی.

طاهری زاده، زینب؛ سلیمی، قربانعلی؛ صالحی زاده، سعید. (1390). رابطه مهارت های ارتباطی اساتید دانشگاه با مهارت تدریس آنان از دیدگاه دانشجویان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال پنجم، شماره2: 116-95.

هاشمیان، فرزانه. (1389). بررسی رابطه بین خودکارآمدی و استرس کارکنان در سازمان جهاد کشاورزی قم. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پردیس قم.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

منابع انگلیسی :

Bandura,A (1997). Self-efficacy: toward a unifying  theory of behavior change.  Psychological Review, (84),191-215

Kurbanoglu, S. S, Akkoyunlu, B. &Umay,A (2006). Developing the information literacy selfefficacy scale. Journal of Documentation (62)(6),730-743.

Pajares,F.(2002).Gender And Perceived Self-efficacy In Self-Regulated Learning.

Schwarzer.R.(E.D)(1992).Self-efficacy:Tought Control Of Action.Washington,DC:Hemisphere.

Shelton,S.(1990).Developing The Construct Of General Self-efficacy.Psychological Reports66

MckenziJ.K.(1999).Developing The Construct Of General Self-efficacy.Psychology Reports,66.

Carcia,J.N., & Decaso,A.M.(2006).Changes In Writing Self-efficacy And Writing Products And Processes Throgh Specific Training In The Self-efficacy Beliefs Of Students With Learning Disabilities.A.Contemporay Journal.

Jackson,J. (2002).Enhancing Self-efficacy and Learning Performance.The Journal Of Experimental Education V.(3).PP.243-254.

Bandura,A.(1994).Self-efficacy.In V.S.Ramchaudran(Ed).Encylopedia Of Human Behavior.VOL.4,pp.71-81.New York

Brown,B.L.(1999).Self-efficacy Beliefs And Career Development Clearing House On,Erice Digest,NO.205.

Pajares,F And Shunk,D.H.(2002).The Development OfAcademic Self-efficacy.Parsons,T.The Kinship System Of The Contemporary United States.American Anthropologist.22-38.

Murise,P.(2002).Relationshipe Between Self-efficacy And Symptoms Of Anxity Disorder And Depression In A Norm Adolescent Sample.Personality And Individual Defrences.32.337-348.

Bandura, A. (2000)."Exercise of Human Agency Through Collective Efficacy". Current Directions in Psychological Science. (9) (3); 75-78.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی

ناهید بازدید : 88 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

تحقیق و مقاله کارشناسی شبکه های نسل آینده

تحقیق و مقاله کارشناسی شبکه های نسل آینده

دانلود تحقیق و مقاله کارشناسی شبکه های نسل آینده

شبكه نسل آینده
تبدیل دیجیتال به آنالوگ
روشهای سوئیچ
Next Generation Network
پروتكل انتقال كنترل جریان
مولتی کاست
 آشنایی با IPV6و IPV4
 استانداردهای NGN
دسته بندی مهندسی فناوری اطلاعات
فرمت فایل docx
حجم فایل 2105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 139

با سلام خدمت دوستان، این پایان نامه شامل (تقدیر و تشکر-چکیده-مقدمه-فصل‌ها-مشخصات پروژه-منابع و ماخذ-نتیجه گیری-فهرست مطالب) می باشد.

 خریدار عزیز این فایل دارای فونت های مخصوص پایان نامه هم میباشد و برای شما به صورت یک جا بصورت زیپ ارسال شده است.

** توجه توجه : در فایل ورد "مشخصات پروژه" لطفا بجای نوشته های زیر مشخصات خود را وارد کنید:**

درج آرم و یا لوگو دانشگاه--> آرم دانشگاه یا دانشگاه آزاد یا دانشگاه پیام نور و یا هر دانشگاهی که داری آرم می باشد درج دهید، بصورت نمونه بنده دو نوع آرم را در فایل قرار دادم.

دانشگاه ... واحد ... --> در این قسمت مشخصات دانشگاه را وارد میکنید برای نمونه : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

استاد راهنما : جناب آقای/  خانم مهندس ... --> در این قسمت نام استاد خود را وارد می کنید .

درج نام دانشجو --> در این قسمت نام خود را وارد میکنید .

**لازم به ذکر است در آخر مشخصات پروژه : فصل و سال پایان ، پایان نامه را درج کنید مثل :

بهار 1393 

درج دهید.**

بخشی از چکیده این پایان نامه:

در این پروژه از زوایای بسیار متفاوت، هوش شبكه را در نظر گرفته ایم. ما پروتكل ها، روشها و ابزار خدمات رسانی در شبكه های telephony (تلفنی)، mobile (شبكه متحرك) و اینترنت را بررسی كرده ایم. بعضی از استانداردها مناسب هستند و سایر استانداردها پیشنهادهای صنعتی جدید  هستند.

به طور كلی موضوع اصلی كه در این پروژه دنبال می شود تقارب یا اصطلاحاً همگرایی سرویسهای Voice (صدا) و Data (دیتا) به سمت یك دنیای جدید از درخواستهای پیشرفته كه یك راهی برای ارتباط برقرار كردن بین افراد به وجود می آورند، می باشد. در واقع نیاز به یكی كردن حالت انتقال مداری و انتقال بسته ای (Packet) به یك شبكه باند پهن جهانی بود كه اتحادیه مخابرات بین المللی را برای ایجاد شبكه های Next Generation تحریك كرد.

فهرست مطالب پایان نامه:

چکیده

مقدمه

Next Generation Networkفصل اول- شبكه نسل آینده() -> شامل 78 صفحه میباشد.

1.1) انواع روشهای Modulation

1.2)اصول PCM

1.3)تبدیل دیجیتال به آنالوگ

1.4) مزایای PCM

1.5) سیگنالینگ (Signaling)

1.6) بخش های سیگنالینگ در شبکه

1.7) روشهای سوئیچ

1.8) لایه بخش كاربر (User Port Layer)

1.9) Packet Switched Technology

1.10) پروتكل كنترل انتقال

1.11) روترها (Routers) و گذرگاهها

1.12) پروتكل انتقال (كنترل) real-time

1.13) هوشیاری اینترنت

1.14) پروتكل‌های‌ كنترل گذرگاه رسانه media gateway control protocol

1.15) پروتكل انتقال كنترل جریان

1.16) JAIN

1.17) The mobile dimension

1.18) ساختمان Next Generation Network

1.19) The next Generation Network architecture

 

1.20) OSIچیست

------------------------------

فصل دوم IPV4 و IPV6 -> شامل 26 صفحه می باشد.

2.1) آشنایی با IPV6و IPV4

2.2) خصوصیات IPV6و IPV4

2.3) فضای آدرسی بزرگتر      

2.4) پیکربندی خودکار هاستهای بدون تابعیت

2.5) مولتی کاست (Multicast)

2.6) وضعیت گسترش

2.7) آدرس دهی

2.8) فواید IPv6

 

2.9) مزایای استفاده از IPv6

--------------------------------------------

فصل سوم آشنایی با  استاندارد سازی در NGN و معماری NGN -> شامل 11 صفحه می باشد.

3.1) استانداردهای NGN

3.2) تقسیم بندی اولیه در NGN

3.3) کلیاتی دربارهNGN

3.4) معماری NGN

 

3.5) اصول طراحی درNGN

---------------------------------------

فصل چهارم گذر از TDM به NGN -> شامل 15 صفحه می باشد

4.1) سناریوهای گذر بهNGN

4.2) پیاده سازی NGN

4.3) گذر از شبکه فعلی  TDM Basedبه NGN

4.4) استراتژی گذر از TDMبه NGN

4.5) انواع لایه های شبكه NGN

--------------------------------------------

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

با تشکر از شما دوست عزیز

دانلود تحقیق و مقاله کارشناسی شبکه های نسل آینده

ناهید بازدید : 91 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

گزارش کار آموزی ،آشنایی با امور برق شوش و خطوط توزیع

ستان خوزستان با گستره بیش از 64746 کیلومتر مربع در جنوب غربی کشور عزیزمان ایران یکی از استانهای گرمسیری کشورمان است

دانلود گزارش کار آموزی ،آشنایی با امور برق شوش و خطوط توزیع

خطوط توزیع  گزارش کارآموزی  امور برق   کار آموزی برق  گزارش کارآموزی خطوط برق  خطوط توزیع و انتقال برق
دسته بندی مهندسی برق و الکترونیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 12390 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 142

فرمت ورد 142 صفحه

مقدمه

استان خوزستان با گستره بیش از 64746 كیلومتر مربع در جنوب غربی كشور عزیزمان ایران یكی از استانهای گرمسیری كشورمان است. این استان باشرایط اقلیمی خاص متفاوت از سایر استانهاست. پهنه این استان به گونه ای است كه قسمتهایی از آن در گرمسیر و قسمتهایی در سردسیر قرار گرفته است.استان خوزستان با بیش از سی شهر و چهار هزاروپانصد روستای مسكونی یكی از استانهای مرزی می باشد كه دارای مرز و محدوده خشكی و آب است. صنایع عظیمی همچون نفت ، فولاد ، لوله سازی و صنایع جانبی نیشكر و همچنین سدهای بزرگ و نیروگاههای متعدد در آن وجود دارد .متأسفانه استان خوزستان صدمات زیادی از جنگ تحمیلی دیده است كه این رخداد پس از سالها هنوز اثرات آن نمایان است.در استان خوزستان با این گرمای طاقت فرسا كه از نیمه دوم فروردین ماه آغاز وتا آبان ادامه می یابد بطوری كه بیش از نیمی از سال گرم می باشد و با این زندگی ماشینی و برای فرار از گرما اهمیت نعمت برق بر كسی پوشیده نیست. از آنجا كه استان خوزستان دارای نیروگاههای برق آبی و نیز نیروگاههای حرارتی و گازی می باشد به لطف خدا تولید برق در این استان رشد شایانی داشته است.ولی پایداری شبكه برق در استان خوزستان كاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. گرمای بیش از 50 درجه در بیابانهای استان و تأثیر آن بر عبور خطوط انتقال نیرو ، فرسوده بودن قسمت هایی از شبكه برق و استفاده غیر مجاز ازبرق كه خود معضلی مهم برای كارشناسان برق می باشد، عدم آشنایی بعضی از شهروندان به فرهنگ مصرف برق و مصرف بی رویه با توجه به محدودیت تولید و انتقال و توزیع برق از جمله مشكلات موجود است كه دفع هر كدام از مشكلات فوق موجب پایداری بهتر شبكه خواهد بود و از خاموشی های ناخواسته جلوگیری خواهد نمود.

استان خوزستان در طول شبانه روز دارای دو پیك مصرف است . یكی در اوج گرما و دیگری در شب كه استفاده شهروندان از وسایل روشنایی نیز به آن اضافه خواهد شد. در حالی كه استانهای دیگر وضعیت هوایی خنك تری دارند و تنها پیك مصرف آنها شب است كه این خود اهمیت نگهداری و پایداری شبكه برق خوزستان را دوچندان می نماید. لذا شركت برق منطقه ای خوزستان و شركت های تابعه كه در امر تولید ، انتقال و توزیع برق مشغول خدمت رسانی به شهروندان با آگاهی از مشكلات مذكور و توجه به گرمای بالای پنجاه درجه اقدامات در خور ستایشی دارند.اگر چه گاه در اثر حوادث ناخواسته ای شاهد قطعی برق دربرخی از مناطق استان می باشیم ولی پرسنل زحمتكش شركتهای تابع برق منطقه ای خوزستان سعی در كاهش و به حداقل رساندن زمان خاموشی دارند.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه 

مقدمه

1

آشنایی كلی با مكان كار آموزی                                           

5

معرفی ادارات زیر مجموعه امور برق شهرستان شوش                       

11

1- قسمت عملیات برق شوش                                           

11

1-1-  اداره اتفاقات و روشنایی معابر                                        

11

2-1- اداره تعمیرات و نصب انشعابات                                                  

14

2- اداره مهندسی                                                                               

15

3 - اداره خدمات مشتركین برق                                                            

16

4 - اداره درآمد                                                                               

18

  تعرفه های برق                                                                              

18

5-  اداره حسابداری                                                                       

20

6 -  اداره خدمات و پشتیبانی                                                           

20

کنتورها

20

دستورالعملهای ایمنی فنی                                                                 

21

الف ) دستورالعمل ایمنی كاركردن روی خطوط برقراری فشار ضعیف  

           

22

ب ) دستورالعمل ارت موقت خطوط هوایی پس از امتحان و اطمینان كامل        

 از بی برقی مدار

22

پ ) دستور العمل نحوه آزمایش تحویل خطوط هوایی توسط عملیات33Kv به    

 گروه های اجرایی

24

مفاهیم مرتبط با خطوط توزیع نیرو                                                          

26

مختصری درباره خصوصیات برقگیرها                                                          

27

سوپر فتوسل                                                                                       

29

حریم استاندارد خطوط توزیع و انتقال نیرو                                                 

30

حریم خطوط و پایه های بتونی یا لوله های گاز شهری در مسیر تقاطع               

31

حریم خطوط پایه های بتونی از لوله های گاز در مسیر موازی                          

31

مشخصات ترانسفورماتورهای توزیع                                                         

32

1   هسته                                                                                       

32

2 سیم پیچها                                                                                 

32

3  مواد عایقی                                                                                

33

4 -  انشعابات سیم پیچ و قابلیت تنظیم ولتاژ                                           

33

5 -  مخزن روغن ( تانک روغن )                                                         

34

6 -  مقره های فشار قوی و فشار ضعیف                                                   

35

7 -  منبع انبساط                                                                           

35

8 -  تجهیزات نصب شده روی ترانسفورماتورهای توزیع                              

37

الف ) رله بوخهلتس                                                                                          

37

ب ) ترمومتر                                                                                                        

37

پ ) رطوبت گیر                                                                                                 

38

ت ) روغن نما                                                                                                   

38

ج ) برقگیرها surge divertor                                                                        

38

انواع برقگیرها در سیستمهای توزیع                                                                     

38

ح ) فیوز کات اوت cutout fuse                                                   

39

و ) سیستم اتصال زمین (ارت) earting system                                       

42

حمل ترانسفورماتور                                                                                         

43

نصب و راه اندازی ترانسفورماتورها                                                                 

43

استقرار ترانسفورماتورهای هوایی                                                                    

47

تابلوهای زیر ترانسفورماتور                                                                               

56

كنترل ، سرویس و نگهداری دوره ای ترانسفورماتورهای توزیع                      

57

عیوب احتمالی ترانسفورماتور و نحوه رفع آنها                                                

58

1-  نشتی از اتصالات و سیم پیچها                                                                

58

2 -  عدم ورود و خروج هوا از محفظه رطوبت گیر                                        

58

3- ازدیاد دمای محیط                                                                                    

59

4 - عملكرد رله بوخهلتس                                                                             

59

استانداردهای ساختمانی شبکه هوائی توزیع برق پایه بتونی                      

61

استانداردهای ساختمانی شبکه هوائی توزیع برق فشار متوسط33 کیلو ولت

پایه بتونی                                                                                      

66

استانداردهای ساختمانی شبکه هوائی توزیع برق فشار ضعیف پایه بتونی                

110

فاصله پایه های بتونی در فشار متوسط در هنگام اجرا                                   

138

ضمایم 

139

 

 

 

دانلود گزارش کار آموزی ،آشنایی با امور برق شوش و خطوط توزیع

ناهید بازدید : 176 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

طرح چوبی معرق کاری جای دستمال کاغذی سرویس بهداشتی

انواع طرح های معرق با متنوع ترین اشکال هندسی و تندیس های زیبا از اشیاء و حیوانات با مقیاس های مختلف برای طراحی و پیاده سازی بر روی انواع چوب ها و برش و طراحی با انواع وسایل و لوازم دستی و اتوماتیک از قبیل اره مویی دستی اره مویی برقی اره مویی چکشی اره چکشی و انواع مختلف ماشین آلات و دستگاه های طراحی CNC با سایز های متفاوت

دانلود طرح چوبی معرق کاری جای دستمال کاغذی سرویس بهداشتی

دستمال کاغذی
جا دستمال کاغذی چوبی
طرح جا دستمال کاغذی چوبی
طرح معرق جا دستمال کاغذی چوبی
دستمال توالت
جا دستمال کاغذی توالت
طرح معرق
طرح منبت
طرح مشبک
طرح منبت جا دستمال کاغذی
Toilet paper seat
طرح چوبی معرق کاری جای دستمال کاغذی سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی
سرویس آشپزخانه
Towel Racks
دسته بندی کارآفرینی و طرح توجیهی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 191 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

نام محصول : طرح چوبی معرق کاری جای دستمال کاغذی سرویس بهداشتی   Towel Racks 

حجم فایل :  191kb

تعداد صفحات : 9 عدد

قیمت : 1000 تومان

 

بدون شک طراحی بر روی چوب و کنده کاری روی آن  یکی از زیباترین آثار و خلق دست بشر است یکی از هنرهای قدیمی که از دوران باستان تا به امروز ادامه دار بوده و هست یکی از دلنشین ترین کاری های زیبای هنری کار روی چوب است معرق یکی از رشته های طراحی روی چوب است که از دیرباز در ایران وراج داشته و تا به امروزه هنرمندان از این نوع هنر در اکثر کارهای برجسته خود استفاده کرده و به ماندگار گذاشته اند طراحی معرق با چوب همین طور به یک صنعت بی بدیل تبدیل شده و به عنوان یک پروژه کارآفرین در دنیا میتوان از آن نام برد

 

پیشینه
 


در دوران قبل از اسلام قطعات بزرگ چوبی به عنوان بخشی از ساختمان به کار میرفتهاست. در این دوره چوب به عنوان یکی از فراوانترین مصالح طبیعی نقش مهمی در ساخت ابزار فنی و کشاورزی و حتی وسایل خانگی ایفا میکردهاست. از دوره سلوکیان آثار چندانی در دست با همان شیوه معرق چوب کار میشود، فقط زمینه طرح یا کار را به قطعههای پازل مانند بریده، در کنار هم میچسبانند و سپس باز هم برای مراحل تکمیلی به کارگاه رنگ فرستاده میشود.
معرق زمینه آجری: با همان شیوه معرق زمینه چوب کار میشود، فقط تفاوت کار در این است که زمینه طرح به صورت آجری بریده و در کنار هم چیده میشود. آنگاه مراحل تکمیلی را به صورت رایج طی میکنند.
نازک بری در معرق: در این شیوه از معرق، ابتدا قطعات طرح مورد نظر معرق بریده میشود. آنگاه به وسیله اره مویی معمولی برشهای بسیار ظریف و نزدیک به هم در تمامی قسمتهای طرح داده میشود، برشهایی که به فاصلههای میلیمتری در کنار هم داده میشود. سپس چوبهای شکل داده شده در کنار هم بر روی زمینهای از تخته روکش شده و غالباً بدون هیچ نوع تزئینی چسبانده میشود.
معرق منبت: معرقی که نقشهای آن برجستهاست معرق منبت گفته میشود برای ساخت معرق منبت ابتدا همه قطعهها را مانند معرق میبرند و بعد آنها رابه طور مجزا به شیوه منبت کاری ساخت و ساز نموده، کنار یکدیگر جفت و جور میکنند. در پایان قطعه را رویزیر کار در محل مربوط نصب میکنند.

ابزار
 

ابزار کاری که در کارگاه معرق به کار میرود عبارتاند از:
اره دست - اره مویی– اره چوب بر – اره فلز – پرس دستی (پیچ دستی) – پیشکار – تیزک – چکش – سوهان تخت – سوهان چوب ساب – کمان اره – رنده دستی- سنگ نفت – گازانبر – لیسه – ماشین پرداخت – مته دستی – میخ - سمباده - چسب چوب و در نهایت پس از پرداخت نهایی توسط سیلر - کیلر ویا رزین پلی استر اسپری میشود

 

مواد اولیه
 


برای معرق کاری، وجود انواع چوب با تنوع رنگی ضرورت دارد و در انتخاب چوب باید مواردی چون استحکام و خشک بودن چوب و قابلیت اره شدن و رنده شدن را در نظر گرفت. هم چنین از صدف، عاج، فلزات در معرق استفاده میشود. --

مراحل اجرای یک طرح معرق
 


تخته پشت کار را به اندازه طرح مورد نظر انتخاب کرده، به روی آن یک ورق از نایلون قرار میدهند، انگاه طرح و نقشه مورد نظر را بر روی کاغذ آورده و به وسیله چسب مایع آن را بر روی تخته سه لایی میچسبانند، پس از آن تکههای مختلف طرح با اره مویی بریده شده قطعات مختلف آن را به وسیله میخ سایه بر روی تخته زمینه به طورموقت نصب میکنند. آنگاه قطعات طرح را جداگانه بر روی چوبها با رنگهای مورد نظر به وسیله همان میخ سایه نصب کرده و روی چوب پیشکار قرار داده و به وسیله اره مویی دور طرح را روی تخته بریده و حال قطعه چوب بریده شده را در جای خود مطابق نقشه روی تخته پیشکار به وسیله میخ سایه موقتاً نصب میکنند. بدین ترتیب با این روش همه نقشهای خرد شده را از رنگهای مختلف چوب، صدف و عاج تهیه و جایگزین مدل میکنند. هنگامی که تمام چوبهای رنگی جایگزینی طرح اولیه شده، چسبی از سریشم و پودر امرا تهیه کرده و به وسیله انگشت سبابه روی تمام شیارهای بین تکههای قرار میدهند. به این طریق تمام شیارهای بین نقوش پر میشود و قطعات به طور کامل به هم چسبیده و ثابت میشود. دراین مرحله میخهای سایه را از روی طرحها بر میدارند و آنگاه نوبت به نایلونی میرسد که قبلاً در زیر کار و روی تخته پشت کار قرار داده شده بود، آن را نیز برداشته و نقشهای چسبیده شده را بر میگردانند و پشت آنها را سمباده نرم میزنند. در نتیجه چسبهایی که از میان شیارها به پشت کار نفوذ کرده، پاک میشود. حال سطح تخته پشت کار را به وسیله کاردک به چسب گرم آغشته کرده، نقشه معرق شده را روی آن میچسبانند و برای ثابت نگاه داشتن آن دو میخ سنجاقی در بالا و پایین آن نصب میکنند. در این مرحله لایهای از نایلون و قطعهای از نمد یا پتوی ضخیم را روی نقشه معرق شده قرار داده ترکیب فوق را در میان دستگاه پرس گذاشته، تحت فشار میدهند و بعد از گونیا کردن تابلو، اضلاع آن را رنده میکنند. سطح تابلو رابه دلیل متفاوت بودن ضخامت چوبهای صنعتی، با ماشین سمباده میسایند تا یکنواخت و صیقلی شود. حال محیط تابلو را به وسلیه نوار چسب کاغذی به طریقی که ۲ یا ۳ میلیمتر آن از سطح تابلو بالاتر قرار گیرد چسبانده مخلوط پلی استر آماده شده را به طور یکنواخت روی صفحه مورد نظر میریزند تا کاملاً سطح را بپوشاند. بعد از خشک شدن پلی استر به وسیله سمباده لرزان آن را میسایند تا رنگ چوب از زیر پلی استر ظاهر شود و مجدداً برای شفافیت بیشتر، قشری از پلی استر شفاف بر آن پاشیده و سمباده میزنند. در پایان به وسیله دستگاه پرداخت و مواد جلا دهنده سطح کار را پرداخت میکنند.

منبت
 

هنر کنده کاری نقوش به روی چوب را منبت گویند. قابل توجهاست که منبت میتواند به صورت یک تکه یا چند تکه انجام شود هرگاه منبت کاری بر روی چوب بزرگ یک تکه انجام شود، منبت یک تکه و هرگاه منبت کاری بر روی تکههای کوچکی انجام شود، منبت چند تکه خواهد بود. منبت بر حسب نوع برجستگی که در کار آن به وجود میآید به پنج دسته تقسیم میگردد: منبت کم بر جسته، منبت نیم برجسته، منبت تمام برجسته، پیکره، قلم زنی بر روی چوب

ابزار کار
 


مغار: وسیلهای است برای تراشیدن چوب که انواع آن در ذیل نام برده شده مغار کبریتی- مغار– مغار نیم باز – مغار [گلویی] – مغار شفره کلیه مغارهای نامبرده دارای خمیده یا کج نیز هستند که در جاهایی که امکان استفاده از مغار صاف نباشد، از مغار کج استفاده میشود. تخت یا صاف
سوهان– سوهان دو سر کج – سوهان سه پهلوی سه گوش- سوهان سه پهلوی صاف – سوهان نیم گرد – سوهان دم کاردی – سوهان دم موشی – سوهان گرد – چوب ساب: برای ساییدن چوب و دیگر ابزار منبت کاری به کار میرود و انواع آن شامل موارد زیر میشود. سوهان دو سر صاف

مواد اولیه
 


شامل: ۱- چوبهای محکم و بدون گره که برای این منظور چوبهای آبنوس، بقم، شمشاد، فوفل، عناب، و گردو و .... از همه مناسب تر هستند.
۲- عاج، صدف و استخوان

روش کار
 


ابتدا طرح بر روی زمینه چوب منتقل میشود و با بستن کار به گیره دستی هنرمند شروع به کار کرده و ابتدا خطوط محیطی طرح با مغار مشخص میشود سپس بابرداشتن زمینه کار به صورت یکنواخت و به وسیله مغارهای مختلف منبت کار روی چوب ادامه پیدا میکند. پس از پایان کار منبت کاری، سطوح کار با سنباده بسیار نرم، صاف و صیقلی میشود. در مرحله به سطح کار روغن با پلی استر زده میشود تا چوب بر اثر مرور زمان ترک نخورد و در مقابل رطوبت مقاوم باشد.

انواع منبت
 

از انواع منبت میتوان نمونههای زیر را نام برد:
منبت کمی بر جسته: نوعی از منبت است که در آن هنرمند منبت کاری خود را به حدی برساند که نقش برجستهای که به وجود آورده از سطح زمینه کار بیرون نیاید و هم سطح حاشیه اطراف کار باشد. منبت بر جسته: شیوه کار این گونه که مراحل منبت یک چوب را تا آنجا پیش میبریم که برجستگیهای طرح از رویه کار کاملاً بیرون خواهد زد. پیکره: هنرمند طرح خود را بر روی حجمی از چوب به شیوههای چسباندن، فوکپی، یا از طریق کاغذ کاربن یا طراحی مستقیم بر روی چوب انتقال میدهد، آنگاه از برجستهترین قسمت طرح کار خود را آغاز میکند و توسط مغارهای و لوازم رایج در این زمینه مشغول کنده کاری بر روی چوب میشود. در تمام کار، طرح به صورت کاملاً بر جسته و دارای حجم چوب از داخل بیرون آمده و اطراف آن خالی از هر گونه چوب خواهد بود.

منبع : ویکی پدیا

 

دانلود طرح چوبی معرق کاری جای دستمال کاغذی سرویس بهداشتی

ناهید بازدید : 84 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

طرح معرق و مشبک سه بعدی اتومبیل پاکارد دو درب

انواع طرح های معرق و مشبک با متنوع ترین اشکال هندسی و تندیس های زیبا از اشیاء و حیوانات با مقیاس های مختلف برای طراحی و پیاده سازی بر روی انواع چوب ها و برش و طراحی با انواع وسایل و لوازم دستی و اتوماتیک از قبیل اره مویی دستی اره مویی برقی اره مویی چکشی اره چکشی و انواع مختلف ماشین آلات و دستگاه های طراحی CNC با سایز ها

دانلود طرح معرق و مشبک سه بعدی اتومبیل پاکارد دو درب

Packard 2 Door Coupe
طرح معرق و مشبک سه بعدی اتومبیل پاکارد دو درب
دانلود فایل
دانلود پروژه
دانلود پاورپوینت
پروژه و پاورپوینت
صنایع مشبک و معرق و منبت
آموزش معرق 
آموزش معرق کاری
طراحی معرق
طرح های مشبک
طرح های منبت
چوب کاری 
معرق با چوب
اره مویی
طراحی با اره مویی
Sudatory
ماشین CNC
طراحی معرق با دستگاه CNC
مشبک کاری روی چوب
S
دسته بندی صنایع چوب
فرمت فایل pdf
حجم فایل 155 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

 

بدون شک طراحی بر روی چوب و کنده کاری روی آن  یکی از زیباترین آثار و خلق دست بشر است یکی از هنرهای قدیمی که از دوران باستان تا به امروز ادامه دار بوده و هست یکی از دلنشین ترین کاری های زیبای هنری کار روی چوب است معرق یکی از رشته های طراحی روی چوب است که از دیرباز در ایران وراج داشته و تا به امروزه هنرمندان از این نوع هنر در اکثر کارهای برجسته خود استفاده کرده و به ماندگار گذاشته اند طراحی معرق با چوب همین طور به یک صنعت بی بدیل تبدیل شده و به عنوان یک پروژه کارآفرین در دنیا میتوان از آن نام برد

پیشینه
 


در دوران قبل از اسلام قطعات بزرگ چوبی به عنوان بخشی از ساختمان به کار میرفتهاست. در این دوره چوب به عنوان یکی از فراوانترین مصالح طبیعی نقش مهمی در ساخت ابزار فنی و کشاورزی و حتی وسایل خانگی ایفا میکردهاست. از دوره سلوکیان آثار چندانی در دست با همان شیوه معرق چوب کار میشود، فقط زمینه طرح یا کار را به قطعههای پازل مانند بریده، در کنار هم میچسبانند و سپس باز هم برای مراحل تکمیلی به کارگاه رنگ فرستاده میشود.
معرق زمینه آجری: با همان شیوه معرق زمینه چوب کار میشود، فقط تفاوت کار در این است که زمینه طرح به صورت آجری بریده و در کنار هم چیده میشود. آنگاه مراحل تکمیلی را به صورت رایج طی میکنند.
نازک بری در معرق: در این شیوه از معرق، ابتدا قطعات طرح مورد نظر معرق بریده میشود. آنگاه به وسیله اره مویی معمولی برشهای بسیار ظریف و نزدیک به هم در تمامی قسمتهای طرح داده میشود، برشهایی که به فاصلههای میلیمتری در کنار هم داده میشود. سپس چوبهای شکل داده شده در کنار هم بر روی زمینهای از تخته روکش شده و غالباً بدون هیچ نوع تزئینی چسبانده میشود.
معرق منبت: معرقی که نقشهای آن برجستهاست معرق منبت گفته میشود برای ساخت معرق منبت ابتدا همه قطعهها را مانند معرق میبرند و بعد آنها رابه طور مجزا به شیوه منبت کاری ساخت و ساز نموده، کنار یکدیگر جفت و جور میکنند. در پایان قطعه را رویزیر کار در محل مربوط نصب میکنند.

ابزار
 

ابزار کاری که در کارگاه معرق به کار میرود عبارتاند از:
اره دست - اره مویی– اره چوب بر – اره فلز – پرس دستی (پیچ دستی) – پیشکار – تیزک – چکش – سوهان تخت – سوهان چوب ساب – کمان اره – رنده دستی- سنگ نفت – گازانبر – لیسه – ماشین پرداخت – مته دستی – میخ - سمباده - چسب چوب و در نهایت پس از پرداخت نهایی توسط سیلر - کیلر ویا رزین پلی استر اسپری میشود

 

مواد اولیه
 


برای معرق کاری، وجود انواع چوب با تنوع رنگی ضرورت دارد و در انتخاب چوب باید مواردی چون استحکام و خشک بودن چوب و قابلیت اره شدن و رنده شدن را در نظر گرفت. هم چنین از صدف، عاج، فلزات در معرق استفاده میشود. --

مراحل اجرای یک طرح معرق
 


تخته پشت کار را به اندازه طرح مورد نظر انتخاب کرده، به روی آن یک ورق از نایلون قرار میدهند، انگاه طرح و نقشه مورد نظر را بر روی کاغذ آورده و به وسیله چسب مایع آن را بر روی تخته سه لایی میچسبانند، پس از آن تکههای مختلف طرح با اره مویی بریده شده قطعات مختلف آن را به وسیله میخ سایه بر روی تخته زمینه به طورموقت نصب میکنند. آنگاه قطعات طرح را جداگانه بر روی چوبها با رنگهای مورد نظر به وسیله همان میخ سایه نصب کرده و روی چوب پیشکار قرار داده و به وسیله اره مویی دور طرح را روی تخته بریده و حال قطعه چوب بریده شده را در جای خود مطابق نقشه روی تخته پیشکار به وسیله میخ سایه موقتاً نصب میکنند. بدین ترتیب با این روش همه نقشهای خرد شده را از رنگهای مختلف چوب، صدف و عاج تهیه و جایگزین مدل میکنند. هنگامی که تمام چوبهای رنگی جایگزینی طرح اولیه شده، چسبی از سریشم و پودر امرا تهیه کرده و به وسیله انگشت سبابه روی تمام شیارهای بین تکههای قرار میدهند. به این طریق تمام شیارهای بین نقوش پر میشود و قطعات به طور کامل به هم چسبیده و ثابت میشود. دراین مرحله میخهای سایه را از روی طرحها بر میدارند و آنگاه نوبت به نایلونی میرسد که قبلاً در زیر کار و روی تخته پشت کار قرار داده شده بود، آن را نیز برداشته و نقشهای چسبیده شده را بر میگردانند و پشت آنها را سمباده نرم میزنند. در نتیجه چسبهایی که از میان شیارها به پشت کار نفوذ کرده، پاک میشود. حال سطح تخته پشت کار را به وسیله کاردک به چسب گرم آغشته کرده، نقشه معرق شده را روی آن میچسبانند و برای ثابت نگاه داشتن آن دو میخ سنجاقی در بالا و پایین آن نصب میکنند. در این مرحله لایهای از نایلون و قطعهای از نمد یا پتوی ضخیم را روی نقشه معرق شده قرار داده ترکیب فوق را در میان دستگاه پرس گذاشته، تحت فشار میدهند و بعد از گونیا کردن تابلو، اضلاع آن را رنده میکنند. سطح تابلو رابه دلیل متفاوت بودن ضخامت چوبهای صنعتی، با ماشین سمباده میسایند تا یکنواخت و صیقلی شود. حال محیط تابلو را به وسلیه نوار چسب کاغذی به طریقی که ۲ یا ۳ میلیمتر آن از سطح تابلو بالاتر قرار گیرد چسبانده مخلوط پلی استر آماده شده را به طور یکنواخت روی صفحه مورد نظر میریزند تا کاملاً سطح را بپوشاند. بعد از خشک شدن پلی استر به وسیله سمباده لرزان آن را میسایند تا رنگ چوب از زیر پلی استر ظاهر شود و مجدداً برای شفافیت بیشتر، قشری از پلی استر شفاف بر آن پاشیده و سمباده میزنند. در پایان به وسیله دستگاه پرداخت و مواد جلا دهنده سطح کار را پرداخت میکنند.

منبت
 

هنر کنده کاری نقوش به روی چوب را منبت گویند. قابل توجهاست که منبت میتواند به صورت یک تکه یا چند تکه انجام شود هرگاه منبت کاری بر روی چوب بزرگ یک تکه انجام شود، منبت یک تکه و هرگاه منبت کاری بر روی تکههای کوچکی انجام شود، منبت چند تکه خواهد بود. منبت بر حسب نوع برجستگی که در کار آن به وجود میآید به پنج دسته تقسیم میگردد: منبت کم بر جسته، منبت نیم برجسته، منبت تمام برجسته، پیکره، قلم زنی بر روی چوب

ابزار کار
 


مغار: وسیلهای است برای تراشیدن چوب که انواع آن در ذیل نام برده شده مغار کبریتی- مغار– مغار نیم باز – مغار [گلویی] – مغار شفره کلیه مغارهای نامبرده دارای خمیده یا کج نیز هستند که در جاهایی که امکان استفاده از مغار صاف نباشد، از مغار کج استفاده میشود. تخت یا صاف
سوهان– سوهان دو سر کج – سوهان سه پهلوی سه گوش- سوهان سه پهلوی صاف – سوهان نیم گرد – سوهان دم کاردی – سوهان دم موشی – سوهان گرد – چوب ساب: برای ساییدن چوب و دیگر ابزار منبت کاری به کار میرود و انواع آن شامل موارد زیر میشود. سوهان دو سر صاف

مواد اولیه
 


شامل: ۱- چوبهای محکم و بدون گره که برای این منظور چوبهای آبنوس، بقم، شمشاد، فوفل، عناب، و گردو و .... از همه مناسب تر هستند.
۲- عاج، صدف و استخوان

روش کار
 


ابتدا طرح بر روی زمینه چوب منتقل میشود و با بستن کار به گیره دستی هنرمند شروع به کار کرده و ابتدا خطوط محیطی طرح با مغار مشخص میشود سپس بابرداشتن زمینه کار به صورت یکنواخت و به وسیله مغارهای مختلف منبت کار روی چوب ادامه پیدا میکند. پس از پایان کار منبت کاری، سطوح کار با سنباده بسیار نرم، صاف و صیقلی میشود. در مرحله به سطح کار روغن با پلی استر زده میشود تا چوب بر اثر مرور زمان ترک نخورد و در مقابل رطوبت مقاوم باشد.

انواع منبت
 

از انواع منبت میتوان نمونههای زیر را نام برد:
منبت کمی بر جسته: نوعی از منبت است که در آن هنرمند منبت کاری خود را به حدی برساند که نقش برجستهای که به وجود آورده از سطح زمینه کار بیرون نیاید و هم سطح حاشیه اطراف کار باشد. منبت بر جسته: شیوه کار این گونه که مراحل منبت یک چوب را تا آنجا پیش میبریم که برجستگیهای طرح از رویه کار کاملاً بیرون خواهد زد. پیکره: هنرمند طرح خود را بر روی حجمی از چوب به شیوههای چسباندن، فتوکپی، یا از طریق کاغذ کاربن یا طراحی مستقیم بر روی چوب انتقال میدهد، آنگاه از برجستهترین قسمت طرح کار خود را آغاز میکند و توسط مغارهای و لوازم رایج در این زمینه مشغول کنده کاری بر روی چوب میشود. در تمام کار، طرح به صورت کاملاً بر جسته و دارای حجم چوب از داخل بیرون آمده و اطراف آن خالی از هر گونه چوب خواهد بود.

منبع : ویکی پدیا

دانلود طرح معرق و مشبک سه بعدی اتومبیل پاکارد دو درب

ناهید بازدید : 103 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

کسب و کار هوشمند

هوش سازمانی( که به عنوان کسب و کار هوشمند نیز مورد خطاب قرار میگیرد ) یعنی داشتن دانشی فراگیر از همه عواملی که بر سازمان موثر است داشتن دانشی عمیق نسبت به همه عوامل مثل مشتریان، رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرآیندهای سازمانی (مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و) که تاثیر زیادی بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان می‌گذارد

دانلود کسب و کار هوشمند

Smart Business
Smart 
کسب
کسب و کار
کسب و کار هوشمند
هوشمند
Business
پاورپوینت
اسلایدشو
پروژه
مدیریت بازرگانی
مدیریت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3742 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

کسب و کار هوشمند

تعداد صفحات : 52 اسلاید

نوع فایل : پاورپوینت pptx

قیمت : 2500 تومان

 BI (Business Intelligence):

باتلر (Butler 2001) میگوید هوش تجاری مدیریت درست و موثر اطلاعات برای هدفی تجاری است و اساساً به ارتباط بین كاربر و سیستمهای فناوری اطلاعات مرتبط میگردد.

بطور خلاصه: هوش تجاری شرح نیازهای سازمان است برای تجزیه و تحلیل البته به همراه گزارش دهی مناسب و برخط.این مبحث كاركردها ، گزارش دهی ، تجزیه و تحلیل ، انبار داده ، OLAP ، پرتال و .... را در بر میگیرد.(محمد رضا تارخ – هوش تجاری –دی 1391 –انتشارات دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی – چاپ اول)

هوش سازمانی مدیران را برای تصمیم‌گیری در همه عوامل موثر بر سازمان و شرکت‌ها توانمند می‌سازد.هوش سازمانی ( که به عنوان کسب  و کار هوشمند نیز  مورد خطاب قرار میگیرد ) به همه شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها، یک  عملکرد اثربخش ، مطمئن و  بدون دردسر اضافه و هزینه‌های اجرائی زیاد و  بدون سعی و خطا بدست آورند.

CRM وERP سایر سیستم‌ها و نرم‌افزارها، عوامل حیاتی برای اداره سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند. متاسفانه درحالی که این سیستم‌ها، تراکنش‌ها و تعاملات داده‌ها را خوب اجرا می‌کنند، در برابر گزارش‌گیری تحلیلی و دسترسی به داده‌ها کمبودهایی نمایش میدهند.در حالی که  بهبود و قابلیت‌های تحلیل و گزارش‌گیری شرکت‌ها جزء اولویت‌های کنونی مدیران ارشد میباشد نیاز روز افزون به مباحث هوش سازمانی هر روز بیش از پیش نمود پیدا میکند .

دانلود کسب و کار هوشمند

ناهید بازدید : 83 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

 

ارزیابی کار و زمان

ارزیابی کار و زمان فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 14547 اسلاید حجم کل فایل ZIP 28 MB

دانلود ارزیابی کار و زمان

کار و زمان سنجی 

کارسنجی 

زمان سنجی 

مطالعه حرکت 

بالانس کار 

جزوات آموزشی پیام نور
دسته بندی مهندسی صنایع
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2797 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 192

ارزیابی کار و زمان

فایل اصلی   :  PPT 

تعداد کل اسلایدها :  145+47 اسلاید  

حجم کل فایل ZIP2.8 MB

فهرست مطالب  فصول :

      تاریخچه مطالعه کار و زمان سنجی

       نحوه مطالعه روش

       ابزار مطالعه روش

       تجزیه و تحلیل عملیات در کارهای صنعتی و خدماتی

       بالانس کار

      مطالعه حرکت و مکانیزه کردن

       روشهای زمان سنجی

 

با تشکر از خرید شما - موفق باشید

دانلود ارزیابی کار و زمان

ناهید بازدید : 87 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)
آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسیمخاطب فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند مدرس عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از 10 اپلیکیشن موبایلی موفق ملزومات پخش کننده MP4 و PDF دسترسیذریافت آنی لینک دانلود به

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی
Learn how to create a custom mobile application with no codecs
آ»وزش موبایل مارکتینگ
آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل
موبایل
ساخت اپلیکیشن اختصاصی
ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی
فیلم آموزش موبایل مارکتینگ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیز را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: بیش از ۷۰۰ مگابایت فیلم؛ سورس و جزوه آموزشی

چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!

  • چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟
  • آیا می دانید کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% ترافیک و پهنای باند ایران را در دست دارد؟
  • آیا می دانید موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟
  • آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟

مزایای این ویدیو آموزشی:

  • یادگیری ۳ راه فوق العاده برای ساختن یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی
  • یادگیری جدیدترین متدهای موبایل مارکتینگ در افزایش فروش
  • حداقل ۱۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های کسب و کار نظیر برنامه نویسی موبایل
  • استفاده و آشنایی با تجربیات موفق در این حوزه

اگر مدتها در آرزوی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی برای کسب و کار خود هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید.
یا اگر کسب و کاری موفق دارید و می خواهید به حوزه موبایل مارکتینگ وارد شوید و مشتریان جدید بیابید.این ویدیو دقیقا برای شما است.

سوالات متداول

۱- من می خواهم نسخه  Full HD فشرده نشده برایم پست شود؟

شما می توانید پس از خرید آنلاین نسخه دانلودی در بخش توضیحات درخواست خود را اعلام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و پس از دریافت مابه تفاوت هزینه پست پیشتاز و بسته فیزیکی برای شما ارسال کنند.

۲-  آیا این آموزش ها در ایران کاربردی و اجرایی هستند؟

بله کلیه موارد مطرح شده در این آموزش حاصل تجربه عینی من در بازار کار ایران می باشد.تمام مطالب گفته شده قبلا اجرا شده‌اند و بدون شک می‌تواند در موفقیت شما در بازاریابی با موبایل در حداقل زمان موثر باشد.

۳- آیا اپلکیشن های ساخته شده با این آموزش کاربردی و موثر هستند؟

ما ثابت می کنیم که ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار از این فرآیند و چارچوب برای برنامه موبایلی خود استفاده کرده اند

برخی از مطالبی که در این ویدیو آموزش داده می شود:

  • ۳ راز برای ساخت اپلیکیشن اندرویدی و ios بدون نیاز به کدنویسی :
    برنامه نویسان هرگز این روش ها را به شما نخواهند گفت
    دموی نمونه های موفقی که با این روش ساخته و در کافه بازر یا سیب چه عرضه شده اند
    بدون کدنویسی و در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن حرفه ایی برای خود بسازید
    و…
  • تکنیک های موبایل مارکتینگ:
    هرم موبایل مارکتینگ
    ترفند ساخت ussd بدون پرداخت هزینه نظیر *۷۸۹*۲# اختصاصی برای شما
    شبکه های اجتماعی موبایلی ؛ QR و درگاه هایی که باید بدایند
    و…
  • امکانات و نکات حیاتی که در اپلیکیشن موبایلی خود باید رعایت کنید:
    ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار چه نوع اپلیکیشن هایی هستند؟
    آنالیز گام های سایت های بزرگ نظیر شیپور ؛ دیوار ؛ ورزش۳ و… در موبایل مارکتینگ
    ترفندهای بازاریابی در تلگرام
    و…
  • یک سورپرایز در اول کارگاه(نتیجه ۵ تا ۷ سال تحقیق)مهمترین راز در موفقیت یک استارتاپ چیست؟
    بررسی موفقیت دیجی کالا ؛ آپارات ؛ کلوپ و….
    ۵ اصل حیاتی یک کسب و کار که موفقیت استارتاپ شما را تضمین می کند
    و…

با خرید این ویدیو دقیقا چه چیزهایی کسب می کنم؟

فیلم با کیفیت از کارگاه حضوری
جزوه و پاورپوینت گام به گام کل کارگاه
دریافت صوت ضبط شده کارگاه
دانلود آنی کل محصول به محض خرید
و یک سورپرایز ویژه!

دانلود دموی فیلم موبایل مارکتینگ

آیا مبلغ این فیلم آموزشی مناسب است؟

۶۸ هزار تومان بسیار بسیار ارزان است. توجه کنید این یک کارگاه تئوری نیست و برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می‌شود مثلا اگر فقط بتوانید یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید حداقل ۵ میلیون تومان در هزینه های برنامه نویسی خود صرفه جویی کرده اید این درحالی است که اصلی ترین نکات در بازاریابی موبایل نیز در کلاس مطرح می شود. آیا ارزش این سرمایه‌گذاری را ندارد؟

شاید بپرسید!

با دیدن یک فیلم آموزشی نمی توان مهارتی آموخت!
نظر شما شاید درست باشد. اگر آموزش های ارائه شده صرفا جمع‌آوری مطلب از کتاب‌های داخلی و خارجی باشد مطالب شاید کابردی نباشد. ولی شما با یک مدرس یا آموزشگاه کار نمی کنید و از کسی آموزش می‌بینید که تا به حال بیش از ۶۰۰ وب سایت و برنامه موبایلی  راه اندازی و به ده ها شرکت ایرانی مشاوره داده است و به طور عملی و دقیقا با وضعیت کسب و کارهای آنلاین و مشکلات آن‌ها آشنا است. مهم‌تر از آن، ارائه دهندگان دوره انحصاری موسا مارکتینگ راهکارهای حل این مشکلات را نیز بارها آزموده اند و به آن آشنا هستند.

شما را نمی شناسم!
اگر هنوز در کارگاه های ما شرکت نکرده اید یا کتاب ها و سایر محصولات را ندیده اید توصیه می کنم ادامه این صفحه را نخوانید! و همینجا خرید را متوقف کنید و چند دقیقه در صفحه اول سایت برخی از مقالات آموزشی ما را بخوانید یا اینکه فصل اول کتاب انفجار با دست خالی را از اینجا دانلود کنید یا در نهایت ۱ دقیقه زمان بگذارید و ویدیو معرفی بالا را ببینید!

پس از مشاهده ویدیو آموزش موبایل مارکتینگ چه توقعی می توانم از خودم داشته باشم؟

در کمترین زمان ممکن می توانید یک اپلیکیشن موبایلی حرفه ایی برای خود طراحی کنید
فروشتان به سرعت افزایش می‌یابد
بسیاری از ابزارهای مهم نظیر اپلیکیشن ؛ QR ؛ USSD و… را بدون هزینه در بازاریابی خود استفاده می کنید.
کسب و کار شما با کاربران بسیار بیشتری روبرو خواهد شد و خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد.
حتی خودتان هم می توانید برای دیگران خدمات مشابه ارائه کنید و سود مناسبی هم کسب کنید.

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی:

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:ذریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: حدود ۳۲۰ مگابایت فیلم از اپیزود موبایل مارکتینگ از سری مهارت های موسا مارکتینگ در افزایش فروش

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

ناهید بازدید : 111 دوشنبه 11 آذر 1398 نظرات (0)

پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی

تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی بسیار کامل همراه با سناریو کامل با فرمت doc همچنین دیاگرام های CRC و کلیه uml دیاگرام ها و فایل رشنال رز کلیه دیاگرام ها

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی

  تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی
تجزیه و تحلیل سیستم هایپرمارکت
UML
یوزکیس دیاگرام
نمودار یوزکیس
اکتور دیاگرام
نمودار اکتورها
نمودار کلاس
کلاس دیاگرام
نمودار حالت
نمودار توالی
نمودار همکاری
اکتیویتی دیاگرام
نمودار فعالیت
مهندسی نرم افزار
یو ام ال دیاگرام
نمودارهای UML
نمودارهای یو ام ال
رشنال رز
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 170 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60

تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی (هایپر مارکت) پروژه مهندسی نرم افزار

 

محتوای فایل :

1- سناریو

2- کلیه دیاگرام ها و نمودار های UML

3- فایل MDL رشنال رز

4- نمودارها و دیاگرام های CRC با فرمت پاورپوینت

5- پروژه بسیار بسیار کامل

6- قابلیت ویرایش کلیه فایل های پروژه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 3,083
  • بازدید سال : 23,098
  • بازدید کلی : 70,930